Smått och gott som inte hunnits med..

Det har gått några dagar, det har varit fullt upp och det har varit många dumma citat och det är dags att publicera dessa..

Sofie satt och läste Blondinbellas blogg.. under en bild står det, magträning är bra för magmusklerna,
avd fysiologiskt samband.

På Ica häromdagen, Pettson står och kollar på alkoholfri öl av någon anledning och utbrister, vem fan köper alkoholfri öl?
Plipps svarar blixtsnabbt, det måste vara de där alkoholisterna som gör det?!

"Spiken mot pannan??" Nytt ordspråk a´la Pettson. Plipps har dock direkt en invändning, ska det inte vara "Pannan mot spiken??"

Norsken berättar under tiden vi kollade på Sagan om konungens återkomst att han var glad att vara tillbaka i FIF så han fick skratta lite, Handel frågar om han inte hade kunnat utöka sin radie på surfandet, och Norskjäveln svarar snabbt, jo utöver Sportbladet och Wolfpacks forum har jag också börjat gå in på flashback och samhällsforum.
Samhällsforum?? undrade vi..
Ja jag måste ju lära mig lite om politik inför valet jag kan ju ingenting... 
Avdelning, inte så jävla kul i Gunnarskog ändå kanske..
Förövrigt så lutar det åt att Oskar kommer att rösta på Sverigedemokraterna efter många om och men..


Sofie och Plipps började tjafsa på Ica;

Plipps: Du är ju helt bakom flötet

Sofie:Nej du är bakom flötet

Plipps: Aa men du ser ut som ett flöte

Sofie: Aa men du är ett flöte

Jaa faaan vad man kan knäcka varandra..


Det kommer mera.. // P o P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0