Natten lång !!!

Hej hallå alla, eller alla och alla Sofie här iallafall!

Nu tänkte jag att jag skulle ge er en förklarning på hur lägger ligger till mellan Elin och Johan. Som ni märkte så hade dom en lite diskussion för någon dag sen angånde snusning och oskuld. Som lydde så här ungefär.
Elin står och pratar med Johan. Elin frågar Johan när han har tänkt att sluta snusa?
Johan svarar lite listigt: När jag blir av med oskulden så nu är det upptill dig Elin!
Elin som blir lite lätt generad, berättar att hon lyckades slingrar ur sig detta lite smidigt genom att säga att det var upp till Sofie att ta Johans oskuld.
Så nu får vi se hur det går med detta     VEM SKA TA JOHANS OSKULD!!!???

Först kan jag klargöra för alla att jag har inget med johans oskuld att göra, INGET ! ni ska bara veta vad elin lundin(plipps) drömde för någon natt sen om johan asså blir mörkrädd bara jag tänker på det. Började med att hon och johan skulle se på film tillsammans och detta skulle dom göra hemma hos elin. Dom gick och hyrde film och elin hade redan innan dom skulle ses bestämt att hon skulle ta johans oskuld. När dom gick där så gick elin och tänkte hur snygg och sexig johan är ! När dom väl kom hem så slängde dom på filmen och johan skulle plocka fram sin romantiska sida, joo han han tänder massa ljus. Men det kommer bara hinna gå tio minuter på filmen innan elin är där och tar lite smått på johan samtigit som hon ser på johan hur det börjar krypa i hans kropp och hon tänker YES jag kommer lyckas ! sen har dom sex hela natten lång. Sofia går in i pontus rum för att fråga vad elin har för sig för det låter som om de är ett stort krig i hennes rum ! Sofia smyger och knackar på och då hör man johan som skriker dra vi har annat för oss samtidigt som man hör plipss röst kom in och sofia kikar in och johan frågar om hon vill vara med och leka och sofia kliver in och leker tillsammans med plipps och johan ! Oj oj oj det går hett till  på 7 H, ska hälsa att dom som vill hälsa på får bara komma och kika in ! :D


Sen är det ju även inte första gången hon drömmer nått sånt här, utan det har varit ganksa många killar i bilden !
Så har några ord jag vill få fram till elin och det är det är bara att köra på, man ska inte vara blyg för vad man känner för någon eller vad man vill göra med någon. BARA att tuta och köra ! haha !Johan känn dig lyckligtlottad !! Sen en sak till så kanske man ska tacka plippas till att hon gör denna blogg så jävla kul att läsa, för hon är verkligen helt slut ibland. men om man är född så kan man inte göra nått åt de, tyvärr ! vi tömmer dig inte gumman lilla !

Från johans sida har vi fått höra att han tänker dö med en prilla under läppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0