ÄNTLIGEN!



Äntligen lite nya inlägg!

Hallå alla läsare, får be om ursäkt för dålig uppdatering, nu har vi några nya inlägg som vi inte hunnit lägga ut tidigare.

Vi kör en lätt start med Hannes Uppvall som ställer en lite halv knepig fråga.
Klassen hade fått en uppgift av Per Leandersson (vad uppgiften va kommer jag ej ihåg) som vi skulle jobba med.
De flesta börjar traska upp mot datasalen, men det står några förvirrad personer kvar, en av dom är just Hannes, när det äntligen blir hans tur att fråga så hör man: Är det en och en eller enskilt arbete??

Eftersom Per inte brukar vara särkilt snäll i dessa situationer så blev det ett ganska bryskt svat tillbaka!



Elin Lundin som ni säkert har sett nämnas fler än en gång på denna blogg har vart i farten igen!
Vi satt och åt tacos, Pettson,Pontus,Linda och Elin. Vi satt och prata om allt möjligt och tillslut kommer vi in på mitt område nämligen pingis.
Jag säger, jag borde fan bli tränare i pingis, lärde ju Erik loopa idag.
Då säger Elin lite lätt bestört: Men! Det är väll inte svårt? Det är ju bara att ropa: halååååååå.

Alla börja skratta eftersom att Elin inte riktigt hade hört vad jag sa. Helt plötsligt börjar hon prata igen!
Hon säger då: Då kan man ju ropa vart bollen kommer! Sen blir hon tyst i några sekunder får en tänkande min och kommer på följande: Då fattar ju motståndaren vart bollen kommer, va dumt!!

Sen har vi som avslutning för denna dag.
Elin står och pratar med Johan. Elin frågar Johan när han har tänkt att sluta snusa?
Johan svarar lite listigt: När jag blir av med oskulden så nu är det upptill dig Elin!
Elin som blir lite lätt generad, berättar att hon lyckades slingrar ur sig detta lite smidigt genom att säga att det var upp till Sofie att ta Johans oskuld.
Så nu får vi se hur det går med detta     VEM SKA TA JOHANS OSKULD!!!???

// P&P


Kommentarer
Postat av: SOFIE

För det första vill jag gärna ha ett e på slutet ;) haha sen kan jag informera alla om att elin sa till mig igår att hon drömt om johan och inte vad som helst heller ! haha så vätna och se det kommer bli hon som tar johans oskuld !

2009-09-30 @ 14:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0